SSブログ

ランディのTwitter  その6 [ランディ]

久々のランディのQ&Aをまとめました。

  • randyjackson8randyjackson8Hello everyone. I'm here.07/02 10:03
  • randyjackson8randyjackson8Please give me 2 mins to set up. Bear with me. I'm not the fastest at typing.07/02 10:04
  • randyjackson8randyjackson8Before we start, I want to thank everyone again for all the love & support on the 2nd anniversary of my brother's passing.07/02 10:08
  • randyjackson8randyjackson8Me and my family are so appreciative.07/02 10:09
  • randyjackson8randyjackson8I'm going to retweet ur questions and then answer them.07/02 10:10


ランディ:Hello everyone
準備に2分だけください。我慢してね。。タイピングが速いほうじゃないんだ。

始める前に、もう一度、兄の2nd Anniversaryにおけるみなさまの愛とサポートに感謝したいと思います。
私も家族も、とても感謝しています。
これからみなさんの質問をretweetし、回答していきます。


質問:
アーロン・カーターによる混乱に対する、あなたの見解は?

  • randyjackson8randyjackson8I was suspicious about the Aaron Carter comment once I heard who was interviewing him.07/02 10:13
  • randyjackson8randyjackson8Daphne Barak has made a name off of fabricating stories about my family.07/02 10:14
  • randyjackson8randyjackson8From what I understand, Aaron Carter has already denied ever making that statement & is considering suing ok magazine.07/02 10:15
  • randyjackson8randyjackson8When negative things like this surface, it is hard not to have an emotional reaction. But the truth eventually comes out.07/02 10:17


ランディ:
アーロン・カーターのコメントに関しては、インタビュアーが誰であるか聞いたときから信憑性が疑わしいと思っていました。
Dephne Barakは私たち家族についての話をでっちあげることで名を売ってきた人物です。
私が理解する限りでは、アーロンはすでに例の声明を否定し、OKマガジンを訴えることを考えているはずです。
このように否定的なことが表に出るとき、感情的にならないのは難しいことです。しかし真実は最終的には明らかになります。



質問:
ティナ・ターナーの家に不法侵入したとき彼女に撃たれたケツは大丈夫だった?
(もっと下品ですがちょっと意訳。。)

  • randyjackson8randyjackson8This is something many of u probably don't know...07/02 10:23
  • randyjackson8randyjackson8Yes, Tina Turner shot me. I have the scar to prove it.07/02 10:24
  • randyjackson8randyjackson8Having said that, there was no violence on my part, nor have I ever owned or carried a weapon.07/02 10:25
  • randyjackson8randyjackson8I went to Tina's house to see my girlfriend. I guess I caught them off guard. Hmmm.... Next question.07/02 10:27


ランディ:
これは君たちの多くが知らないことじゃないかな。。
確かに、ティナ・ターナーは僕を撃った。それを証明する傷もある。
すでに言ったように、僕は暴力行為はしておらず、武器も携帯していなかった。
僕はガールフレンドに会いにティナの家に行った。彼女たちにとっては僕の訪問が不意打ちになってしまったんだと思う。うーん、、、次の質問にいこう。


質問:
(笑)!何???いつ頃の話?

  • randyjackson8randyjackson8It was in the Eighties. And I don't hold a grudge against Tina, she's a great artist an asset to our industry.07/02 10:29


ランディ:
80年代だよ。ティナに対して何もわだかまりはないし、彼女はすばらしいアーティストで、業界の宝だ。


質問:
姉のラトーヤと同じように、あなたもブランカがマイケルの死に関係していると信じていますか?


  • randyjackson8randyjackson8I believe that there is definitely a conspiracy & right now, I don't count anything or anyone out.07/02 10:33
  • randyjackson8randyjackson8Everyone who stands to profit - and let me be clear, it is not his family, contrary to popular belief - is suspect in my eyes.07/02 10:35
  • randyjackson8randyjackson8I was particularly disheartened at the hastiness of the executors to close deals before I could give my brother a proper burial.07/02 10:36
  • randyjackson8randyjackson8AEG, Sony were very quick to the draw... Just days after his passing. As gruesome as it sounds. It seemed like vultures at a feeding frenzy.07/02 10:39


ランディ:
私は確実に陰謀があったと信じています。しかし現時点では、誰を疑い、誰を除外するということはしません。
利益を得ようと行動する人すべてが、私の目から見たら疑わしいのです(しかしクリアにしたいのは、利益を得ようとしているのは家族ではありません、一般的に信じられていることとは対照的に)。
私は、執行人があまりにも性急に契約を締結したことに対して、とりわけ落胆しました。私たちが兄を埋葬してあげられる前にです。
AEG、ソニーはすぐに宣伝を始めました。。兄が亡くなって数日しか経っていないのに。まるで餌を奪い合うハゲタカのようでした。その言葉そのままにおぞましい光景でした。



質問:
ブランカのサポーターが組織的にMJコミュニティに組み込まれていたとあなたは思いますか?(私はそう思います)






質問:
もしも家族がMJの健康を心配していたのなら、なぜ家族と一緒にパフォーマンスさせようとしていたのですか?

  • randyjackson8randyjackson8Frank Dileo put the deal together without our knowledge. We had NO idea this was going on & that's why he was sued for it.07/02 10:46
  • randyjackson8randyjackson8I understand he's doing a little better after his stroke.... I wish him well.07/02 10:47


ランディ:
私たちの知らないうちにフランク・ディレオが契約を結んでいました。私たちは計画が進行していることも知りませんでした。彼は現在このことが理由で訴えられています。
彼は発作の後で回復していると聞いています。彼の健康を祈ります。



質問:
Trent & Lowell Henryについて教えてください。彼らはあなたたちのお母さんに近づいていて、私はとても心配です。。


  • randyjackson8randyjackson8Good question. Let me be really clear about this....07/02 10:48
  • randyjackson8randyjackson8My entire family is concerned about Trent & Lowell Henry. There may be selfish ambition.07/02 10:51
  • randyjackson8randyjackson8This is being looked into now. We are very concerned about their involvement with our mother's business.07/02 10:57


ランディ:
良い質問です。はっきりさせておきたいことです。
私たち家族は全員Trent & Lowell Henryについて心配しています。
彼ら自身の野心が目的にあるようにみえます。
この件については調査中です。
母のビジネスに彼らが関与することを私たちはとても心配しています。

  • randyjackson8randyjackson8RT @MJHDC_: @randyjackson8 Hundreds have asked about the legality of the will yet no mention ... Yet Taaj's pointless questions are answ ...07/02 10:57

質問:
何百人もの人が遺書の法的正当性について質問しているけれど何も言及がありませんが。。

  • randyjackson8randyjackson8This is a good question.07/02 10:58
  • randyjackson8randyjackson8There r so many things wrong with this will. Where do I start????07/02 10:58
  • randyjackson8randyjackson8First & foremost... I know this is not the setup that my brother would have wanted.07/02 10:59
  • randyjackson8randyjackson8The will is terribly flawed.... Misspellings & discrepancies, etc. The only reason why this will passed through was because....07/02 11:01
  • randyjackson8randyjackson8While we were in shock & grief, they did a good job of attacking us from all angles with contracts, the movie, the will,countless legal docs07/02 11:05
  • randyjackson8randyjackson8When u r in such grief, it's hard to process business. And things of this importance need special attention with a clear head.07/02 11:08
  • randyjackson8randyjackson8They didn't allow us to have this time. The will was lost in the shuffle.07/02 11:10
  • randyjackson8randyjackson8The will was of great importance, but at that time, giving my brother a proper burial was more important.07/02 11:11
  • randyjackson8randyjackson8It was all so overwhelming, we're all still in shock.07/02 11:11
  • randyjackson8randyjackson8I can't say too much... But please know, it's not over.07/02 11:12


ランディ:
良い質問です。
この遺書には間違っているところがたくさんあります。どこから始めましょうか???
まず、なによりも、、このような詐欺は、弟が望んだことではありません。
この遺書はひどく不備が多い、、ミススペルや不整合など。。
この遺書が通ったのは他でもない、(兄が亡くなってすぐ)私たちがショックに打ちひしがれている時に、かれらは契約・例の映画・遺書・無数の法的書類などあらゆる方面からうまく私たちを攻撃したからに過ぎません。
人は大きな悲しみの中でビジネスを進めるのは困難です。このように重要なことならなおさら、頭がクリアな時に細心の注意を払って行う必要があります。
彼らは私たちに時間を与えませんでした。
遺書は非常に重要ですが、そのときは、兄をしかるべきやり方で埋葬することがもっと重要だったのです。
それらはあまりに圧倒的で、私たちはまだショックの中にいます。
あまりたくさんは言えません。。しかし、まだ終わっていないことを分かってほしいのです。


質問:
あなたのことについて話したいのですが。あなたの活動について知りたがっているファンがいることを忘れないでください。


  • randyjackson8randyjackson8It's been 2 yrs since his passing, we're getting back to music now... Becuz that is our gift from God.07/02 11:15
  • randyjackson8randyjackson8As a group, we have never performed without Michael, so that will be hard for everyone. But I know he would want us to continue.07/02 11:16
  • randyjackson8randyjackson8Although he's not here, he is a part of us and will be with us on every song.07/02 11:17


ランディ:
彼が亡くなって2年たち、私たちは音楽の世界に戻りつつあります。。これが神から私たちへの贈り物だからです。
グループとして、私たちはマイケルなしでパフォーマンスしたことがありません。これは皆にとって辛いことです。
でも兄は私たちが音楽を続けることを望んでいると思います。
彼はここにはいませんが、彼は私たちの一部ですし、これからもすべての曲で私たちとともにいます。

  • randyjackson8randyjackson8Thank u so much for being here. Oh, one last thing...07/02 11:19
  • randyjackson8randyjackson8The entire family has always been together in the fight for justice & will continue to do so.07/02 11:19
  • randyjackson8randyjackson8Just because I'm quiet, don't think things r not being done. It is just not my style to go on a media frenzy.07/02 11:21
  • randyjackson8randyjackson8I wish I could tell u more, but just like u r reading this. They r too.07/02 11:22
  • randyjackson8randyjackson8Thank u again for being here. I know many questions didn't get answered... But there will be other times. Thank u. Love & peace. Stay strong07/02 11:24



聞いてくれてありがとう。それから、もうひとつだけ。。
家族の全員が常に闘いの中にいて、それはこれからも続きます。
私が何も言わないからといって、何も行われていないのだと思わないでください。メディアの狂乱に参加するのは私のやり方ではない、それだけです。
もっとお話できればよいのですが、あなたと同じように、彼らもこれを読んでいるのです。
ここに来てくれてありがとう。まだ回答できていないたくさんの質問があります。。またの機会を設けるつもりです。Thank u. Love & peace. Stay strong



訪問ありがとうございますm(_ _)m
ぽちっといただけると嬉しいです。
人気ブログランキングへにほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
タグ:ランディ

共通テーマ:音楽

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。